Boosta din kompetens! Mitt i karriären? Boosta din CV och kompetensutveckla dig med ISE. Vi erbjuder korta flexibla kurser baserade på forskning och utvecklade i dialog med näringslivet. Kurserna är avgiftsfria och läses på distans. Kommande kurser Affärsmodeller i en tid av transformation Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. > Tjänstedesign – kundbehov, metoder och implementering Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. > Transformation för hållbar utveckling Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. > Nudging och beteendeförändring Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. > Verktyg för strategisk utveckling och planering Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. > Stärk organisationens förändringsförmåga Nästa kursomgång våren 2025. Vi tar emot intresseanmälningar. > Kundresan: Vägen till kunddrivet värdeskapande Nästa kursomgång våren 2025. Vi tar emot intresseanmälningar. > Idéhantering för yrkesverksamma Nästa kursomgång våren 2025. Vi tar emot intresseanmälningar. > Kurskatalog Här listas samtliga ISE-kurser. Övriga kurser Tillämpad service management för yrkesverksamma Om värdeskapande och hur du kan utveckla mer konkurrenskraftiga tjänster. > Tjänstefiering - från teori till praktik Ta din organisation till nästa nivå och skapa mer värde för dina kunder samt fördjupa dina kunskaper om tjänstefiering, tjänsteekosystem och cirkulär omställning.> Datadriven tjänsteinnovation I den här kursen får du ökade kunskaper om datadriven tjänsteinnovation och hur du kan använda systematisk insamling av användardata som grund för tjänsteutveckling och innovation> Digitalisering och digital transformation i organisationer I den här kursen får du en ökad förståelse för vad digitalisering och digital transformation innebär. > Om ISE ISE drivs inom ramen för KK-stiftelsens Expertkompetensprogram. Genvägar Deltagare - så kan du ta del av våra kurser Företag - så kan du samverka med oss Expertkompetensprogrammet ISE Prenumerera på nyhetsbrev Centrum för tjänsteforskning (CTF)
Affärsmodeller i en tid av transformation Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. >
Tjänstedesign – kundbehov, metoder och implementering Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. >
Transformation för hållbar utveckling Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. >
Verktyg för strategisk utveckling och planering Nästa kursomgång hösten 2024. Vi tar emot intresseanmälningar. >
Stärk organisationens förändringsförmåga Nästa kursomgång våren 2025. Vi tar emot intresseanmälningar. >
Kundresan: Vägen till kunddrivet värdeskapande Nästa kursomgång våren 2025. Vi tar emot intresseanmälningar. >
Tillämpad service management för yrkesverksamma Om värdeskapande och hur du kan utveckla mer konkurrenskraftiga tjänster. >
Tjänstefiering - från teori till praktik Ta din organisation till nästa nivå och skapa mer värde för dina kunder samt fördjupa dina kunskaper om tjänstefiering, tjänsteekosystem och cirkulär omställning.>
Datadriven tjänsteinnovation I den här kursen får du ökade kunskaper om datadriven tjänsteinnovation och hur du kan använda systematisk insamling av användardata som grund för tjänsteutveckling och innovation>
Digitalisering och digital transformation i organisationer I den här kursen får du en ökad förståelse för vad digitalisering och digital transformation innebär. >
Genvägar Deltagare - så kan du ta del av våra kurser Företag - så kan du samverka med oss Expertkompetensprogrammet ISE Prenumerera på nyhetsbrev Centrum för tjänsteforskning (CTF)