Nu kan du söka till vårens distanskurser inom tjänsteinnovation
2014-09-18Under våren 2015 ges fyra distanskurser inom tjänsteinnovation vid Karlstads universitet. De riktar sig till dig som är yrkesverksam med intresse för tjänster, kundupplevelser och verksamhetsutveckling.
Kurserna erbjuder en mycket flexibel och individuell upplägg, både avseende innehåll och studietiden. Samtliga kuser består av korta videoföreläsningar samt grupparbeten. För kommunikation mellan lärare och studenter används online möten, webbinars och andra sociala medier som möjliggör interaktioner över distans. Det kostar inget att delta, men anmälan krävs.
Vårens kurser:
- Att bemästra tjänsteinnovationer (Understanding Customer Experience)
- Att utforma och implementera tjänstestrategier (Crafting and Executing Service Strategies)
- Introduktion till tjänstelogiken (Mastering Service Innovation)
- Kundupplevelsens teori och byggstenar (Making Sense of Service Logic)
Kurserna ges inom ramen för ett samarbete mellan CTF, Handelshögskolan vid Karlstads universitet, samt en rad olika företag och med stöd av KK-stiftelsen. För mer infomation och anmälan läs mer här.