Kundens integritet på nätet och konsumentbeteende
5.0 HPDenna kurs är för dig som är yrkesverksam och vill kompetensutvecklas (ej för dig som går våra grundutbildningsprogram).
Kursen ingår i ISE-projektet på CTF, Centrum för tjänsteforskning vid Karlstads universitet.
ISE står för "Improving value creation through service education" och är ett projekt där CTF, i samverkan med företag och organisationer utvecklar och erbjuder skräddarsydda, flexibla kurser på avancerad nivå för yrkesverksamma.
Vill du veta mer om denna kurs, när den ges och hur du anmäler dig till kursen följ denna länk (här kan du också göra en intresseanmälan): https://www.kau.se/ctf/ise Du kan också läsa mer om projektet på ovanstående länk.
Har du några frågor är du också välkommen att kontakta administratör Charlotta Andersson (charlotta.andersson@kau.se)
Under kursen diskuteras teorier om:
- vad en tjänst är och hur tjänster kan förstås,
- varför tillverkande företag väljer att erbjuda tjänster och hur val mellan olika tjänster kan skilja sig åt mellan företag vid olika tidpunkter eller i olika sammanhang,
- hur tjänsteerbjudanden kan utformas och införlivas i existerande verksamheter
Diskussionsinnehållet i kursen tas delvis fram av och samskapas av studenterna själva genom att studenter tillämpar teorier, begrepp och modeller på egna erfarenheter. Kursen förutsätter självständigt arbete, kontinuerlig textinläsning samt aktivt och reflekterande deltagande i undervisningen.
Fördjupningsnivå: A1N (har endast kurs/er på grundnivå som förkunskapskrav)
Utbildningsnivå: Avancerad nivå
Behörighetskrav: Företagsekonomi 90 hp varav minst 30 hp på G2F-nivå eller högre alternativt arbetslivserfarenhet om lägst 2 år inom för kursen relevant yrkesverksamhet. Gymnasiets engelska 6 eller engelska B. Motsvarandebedömning kan göras.
Kursen ingår i ISE-projektet på CTF, Centrum för tjänsteforskning vid Karlstads universitet.
ISE står för "Improving value creation through service education" och är ett projekt där CTF, i samverkan med företag och organisationer utvecklar och erbjuder skräddarsydda, flexibla kurser på avancerad nivå för yrkesverksamma.
Vill du veta mer om denna kurs, när den ges och hur du anmäler dig till kursen följ denna länk (här kan du också göra en intresseanmälan): https://www.kau.se/ctf/ise Du kan också läsa mer om projektet på ovanstående länk.
Har du några frågor är du också välkommen att kontakta administratör Charlotta Andersson (charlotta.andersson@kau.se)
Under kursen diskuteras teorier om:
- vad en tjänst är och hur tjänster kan förstås,
- varför tillverkande företag väljer att erbjuda tjänster och hur val mellan olika tjänster kan skilja sig åt mellan företag vid olika tidpunkter eller i olika sammanhang,
- hur tjänsteerbjudanden kan utformas och införlivas i existerande verksamheter
Diskussionsinnehållet i kursen tas delvis fram av och samskapas av studenterna själva genom att studenter tillämpar teorier, begrepp och modeller på egna erfarenheter. Kursen förutsätter självständigt arbete, kontinuerlig textinläsning samt aktivt och reflekterande deltagande i undervisningen.
Fördjupningsnivå: A1N (har endast kurs/er på grundnivå som förkunskapskrav)
Utbildningsnivå: Avancerad nivå
Behörighetskrav: Företagsekonomi 90 hp varav minst 30 hp på G2F-nivå eller högre alternativt arbetslivserfarenhet om lägst 2 år inom för kursen relevant yrkesverksamhet. Gymnasiets engelska 6 eller engelska B. Motsvarandebedömning kan göras.
Fördjupningsnivå:
A1N (har endast kurs/er på grundnivå som förkunskapskrav)
Utbildningsnivå:
Avancerad nivå
Behörighetskrav
90 hp varav lägst 30 hp på G2F-nivå eller högre inom samhälls-, beteende- eller naturvetenskap samt minst 2 års arbetslivserfarenhet inom för kursen relevant yrkesverksamhet. Gymnasiets engelska 6. Motsvarandebedömning kan göras.
Kurskod:
FEAD91
Kursen ingår inte i kursutbudet för nästkommande period.